Saturday, September 20, 2008

Saya juga menggunakan herbalife dalam menurunkan berat badan. First day pada 24 April 06 dan hari ni(16 May) dah 3 minggu guna. Amazing coz berat dah kurang 4 kg!

Apa yang saya dapati, program ini tak susah untuk diikuti. Saya mmg susah nak diet coz ada gastrik yang teruk giler. Tapi sejak guna herbalife, perut rasa selesa. Saya cuma makan malam sahaja coz saat itu sahaja dapat makan ngan family. Kat ofis sekadar minum shake pun dah memadai. Lepas tu minum tea mix tu memang memberi tenaga.

Dalam 3 minggu ni, ukuran pinggang pun dah kurang 5 cm. Muka pun dah tak nampak tembam sangat. Syukurlah jumpa produk ni. Saya memang selalu letih dan tak leh nak jogging pun. Baru warm up dah lesu semacam. Baru-baru ni saya bawa anak-anak pergi jogging dan saya rasa begitu bertenaga.

Jangan risau kalau kita terlanggar diet sehari coz ianya tak menyebabkan berat badan naik. Saya juga pernah langgar sekali sekala coz mmg tak dapat elak bila balik rumah mak mentua.

Hopefully, kepada sesiapa yang nak mencuba tu, saya syorkan produk HERBALIFE ini. MEMANG BAGUS!!!!

No comments: