Saturday, September 6, 2008

Testimonial 3



Sebelum 81 kg
Selepas 63 kg
Penurun 18 KG

"Dunia boleh menjadi tempat yang lebih sihat dengan Herbalife"

Menerima sehelai lembaran iklan daripada wanita di jalanan merupakan titik permulaan yang mengubah pengalaman bagi Gangulee yang kecil molek dan beliau sungguh gembira. Saya hanya 152 cm tinggi," kata Anya. "Sebelum Herbalife berat badan saya 81 kilo dan menghidap penyakit asma selama 11 tahun. Saya juga menderitai sakit lutut yang berpanjangkan dan kulit muka yang berminyak serta mempunyai masalah jerawat dan bekas perawat. Selain itu, saya tidak bertenaga dan kurang berstamina".

"Selepas membaca lembaran iklan tersebut, saya menelefon Chris pada hari yang sama. Oleh kerana saya berasal dari India, saya amat menghormati kesan herba pada tubuh manusia. Saya sanggup berbuat apa saja untuk mengubah keadaan saya".

"Selepas satu bulan setengah yang pertama, berat badan saya turun 7 kilo dan tidak lagi mengambil cuti sakit. Keyakinan dan produktiviti saya mengingkat. Selepas tiga bulan saya turun keseluruhan 13 kilo.

"Kini kulit saya lebih cerah, licin dan agak berbeza, hasil daripada kehilangan sejumlah 58.5 cm, satu saiz pakaian dan dua saiz seluar. Semua sabahat dan saudara-mara hairan melihat perubahan pada diri saya. Apabila saya pulang ke India, ibu bapa dan bapa saudara saya tidak mengenali wajah saya yang baru. Perubahan yang dramatik sehingga ayah saya tidak mengenali gadis yang melambai-lambai ke arahnya sewaktu di lapangan terbang.

Tetapi perbezaan yang ternyata ialah kebolehan saya untuk terus berjalan selama 30 mint tanpa henti dan yang dahulunya memang mustahil dilakukan kerana kecederaan lutut saya. Saya percaya Herbalife adalah yang sesuatu yang terbaik untuk manusia sejagat. Dunia boleh menjadi tempat yang lebih sihat dengan adanya Herbalife".

No comments: