Saturday, September 20, 2008

testimonial

crita dari sorang lagi...yg mengamalkan program herbalife ni...

Lene pun nak membuat pengakuan ttg kebaikan herbalife ini.

Lene mula mengambil produk ini pada 31 January 2006. Cun - cun pada hari menyambut Tahun Baru Cina. Sebelum ini Lene ada mencuba produk menguruskan berat badan yg lain dan berjaya turun sebanyak 7 kg tetapi dalam jangka masa 3 bulan. Tapi yg menyedihkan ialah dia turun bahagian punggung dan bukan pada bahagian lengan dan juga paha. Apa yg menyedihkan ialah badan nampak kurang menarik dgn punggung yg mengecil tetapi bhgn lengan dan paha yg tak slim.

Akhirnya abang Lene memperkenalkan produk Herbalife kpd Lene. Dgn rasa berat hati, Lene pun mencuba produk ini kerana tak nak kesan yg sama dialami seperti mengambil produk kurus badan yg lain.

Tapi selepas 2 minggu penggunaan produk tersebut, Lene bertekad utk menimbang berat badan Lene. Hati terasa takut juga sbb nampak berat badan macam tak turun - turun tapi selepas bertekad utk timbang, Lene terkejut kerana berjaya turun sebanyak 4kg dalam masa 2 minggu menggunakan Herbalife.

Di samping itu, masalah keputihan yang dialami selama ini juga telah hilang. Bayangkan betapa ajaibnya produk ini yang begitu berguna utk kesihatan kita. Apa yang lebih mengembirakan Lene ialah ... Lene mengalami masalah datang haid yang tidak teratur. Kadang-kadang 2 bulan tak datang. Ada satu ketika sampai 1/2 tahun tak datang bulan ... Tapi dengan hanya mengambil produk Herbalife yang belum menjangkau 1 bulan penggunaan, Lene sudah boleh berasa puas hati kerana sudah mengalami period yang pertama utk tahun ini.

Anak Lene yang mengalami masalah kulit juga telah sembuh dgn meminum sekali sehari utk formula 1 & formula 3. Husband Lene yang mengalami sakit dada setiap kali meminum kopi, rasa kurang bertenaga sewaktu bekerja dan kelihatan tak bermaya .. kini menjadi semakin muda dan bertenaga ... Herbalife telah mengatasi masalah tersebut.

Adalah menjadi satu perkara yang mengada - ngada jika sesiapa yang belum mencuba Herbalife ini melihat Lene menuliskan satu - persatu kelebihan Herbalife yang Lene dan keluarga Lene alami .. tetapi hanya satu jer yg Lene boleh katakan ... kalau anda mencubanya .. anda pasti akan tahu kelebihannya. Tanpa rasa ragu - ragu, Lene juga telah menjadi ahli herbalife...Lene nak kongsikan kepada semua akan khasiat dan kebaikan mengambil Herbalife.

No comments: