Saturday, September 20, 2008

testimonial

Hai..

Saya Pengedar Herbalife dan saya dah pun mengambil selama 2 minggu, berat saya dah turun 1kg.

Saya rajin juga pergi seminar atau ceramah Herbalife
yang diadakan di Bangi sebab saya nak mengambil info yang penting. Minggu lepas ada seorang doktor perempuan yang sudah sudah menjadi Doktor selama 18 tahun, 9 tahun di Malaysia dan 4 tahun hingga sekarang bekerja di Hospital Kerajaan Brunei. Banyak info yang dia beri yang amat berguna pada semua orang.

Antaranya kebaikan Herbalife tu sendiri sesuai untuk orang yang nak turun berat badan, naik berat badan dan sesuai untuk orang mengandung. Herbalife ialah Diet Protin berasaskan Soya, bukan protin Ayam , daging atau binatang lain2. Pentingnya Protein kerana kerjanya membaiki dan membina sel. Jika sel-sel dalam badan kita tidak diperbaiki itu yang bila kita Diet atau exercise berat kita tak turun, turun boleh turun tapi mungkin lambat disebabkan sel-sel kita tidak diperbaiki. Bila sel kita dah baik, dan berat kita dah turun, kita tidak mudah untuk naik berat badan semula sebab sel kita dah baik untuk membakar apa yang kita makan . Bila sel2 kita dah baik, dia boleh berfungsi untuk membakar lemak, mecepatkan ######bolisma, hormon akan balance, so siapa ada masalah period tak regular sebab hormon tak balance la tu yang payah nak mengandung... lagi satu bila sel dah baik boleh elak dari kena kanser..

ok.. itu info yg berguna..

dinna

No comments: