Saturday, September 20, 2008

testimonial

testimoni dr pengguna herbalife....

nak citer sikit...saya pun makan HERBALIFE. Alhamdulillah, dah turun 2 kg selepas beberapa hari. Since then, rasa nak timbang selalu.. Tapi rasanya, penurunan ni sbb saya ikut semua cadangan yg disarankan. Bertahun2 saya cuba membuat 'penurunan' tapi semenjak 2002, cuma bertambah dan lagi..dan lagi..

Setiap produk yg saya cuba sebelum ni mesti ada side effect. Ada yg jadi cirit-birit, dok ke tandas ajer.. Pastu exhausted, kena lak makan madu. Ada yg jadikan saya 'kekeringan', kena minum 3 liter air...kalau busy, alamat pecah mulut, kulit kering..sampai pening kepala..sampai MC

Tapi tidak dengan HERBALIFE. Pertamanya, rasa shake tu sedap yummy..yummy.. . Pas tu tak payah la minum sampai 3 liter..tapi kena la minum at least 1 liter (keperluan asas..kalau tak makan HERBALIFE pun kena minum gak..). Nak cepat kurus, kena lg byk minum air... tapi saya mmg surrender kalau kena minum air sampai 3 liter!! Dgn HERBALIFE. kita akan rasa kenyang & sangat bertenaga kerana shake tu memberi makanan secukupnya.

HERBALIFE is nutirion food, bukan ubat bukan ubat alternatif. Ia makanan. Anak saya yang 4 tahun & 7 tahun pun saya bagi gak shake tu. Lagi satu, HERBALIFE never claim to cure any disease. Walaubagaimana pun, ramai pengguna yang dapat merawat pelbagai penyakit dengan mengamalkan HERBALIFE.

Nak tau sebab apa produk HERBALIFE sangat berjaya? Sebab ia adalah pengganti makanan. So, tak payah makan lain dah, kecuali utk dinner. Kalau produk lain, kita kena makan gak. Bagi saya, bukan senang nak mencari healthy food sambil berdiet.

OK, kalau nak cuba, tak menjadi, ada 30-day money-back guarantee.

No comments: