Saturday, September 6, 2008

Testimonial 2



Daripada saiz XXL kepada S!

Selama beberapa tahun, saya telah menggunakan program-program mengurangkan berat badan dan suplemen menguruskan badan tanpa memberikan sebarang hasil. Dengan berat badan 65.5 kg saya selalu berasa letih, berpeluh dengan mudah dan menderita sakit lutut. Tambahan pula, suplemen menguruskan badan yang saya ambil telah meninggalkan saya dengan beberapa masalah kesihatan.

Mengurangkan berat badan bukanlah perkara pertama yang saya fikirkan bila mula menggunakan produk Herbalife. Sebaliknya, kelebihan detoksifikasi dan pengendalian mekanisme tubuh produk Herbalife yang mula-mulanya membuatkan saya tertarik. Sungguh menakjubkan kerana setelah hanya 5 bulan menggunakan produk-produk Herbalife, saya hilang 12.5 kg dalam tempoh 9 bulan. Saya telah hilang sebanyak 15.5 kg dan saiz baju saya sekarang telah menjadi lebih kecil daripada saiz XXL kepada saiz baju S! Saya rasa lebih sihat, lebih yakin dan lebih cantik daripada sebelum ini!

  • Hilang berat badan: 15.5 kg

No comments: