Saturday, September 6, 2008

Testimonial 5


Saya Mohd Fikri bin Draffar berumur 21 tahun berasal dari Pahang, mengenali produk ini melalui internet sewaktu mencari produk untuk menguruskan badan. Berat badan saya tidak ketahui kerana tiada penimbang yang boleh menimbang berat saya. Oleh itu saya hanya mengambil ukuran pinggang dengan menggunakan tali tape yang diberi percuma. (sebelum 132 cm). Sebelum mengambil produk ini, saya lewat untuk bangun pagi dan berat untuk melakukan kerja, selepas mengambil produk ini saya berasa amat puas hati dan banyak perubahan telah berlaku pada diri saya. Untuk perubahan yang pertama ialah mudah untuk bangun pagi dan sentiasa berasa tenaga walaupun tidak bersarapan seperti biasa, hanya dengan mengambil shake saya akan merasakan kekenyangan yang berpanjangan. Saya akan makan seperti biasa hanya pada waktu tengahari dan minum air yang secukupnya. Pada waktu malam juga saya
mengamalkan shake. Dalam masa 1 minggu sudah menunjukkan perubahan pada ukuran pinggang saya yang amat sangat pada permulaan sebelum menggunakan Herbalife ukuran lilit pinggang saya ialah 132cm dan selepas seminggu menggunakan Herbalife Formula 1 ukuran lilit pinggang saya ialah 127cm.badan menjadi lebih ringan spare tayar kat pinggang dah menjadi kecil . Sebelum ini baju saya bersaiz 4XL dan selepas seminggu saya sudah berjaya menggunakan baju bersaiz 3XL dan saya berharap dapat menggunakan baju bersaiz L selepas ini..Insya’Allah..

Yakin pada diri ,berusaha dan bertawakal... Insya’Allah...
Mohd. Fikri bin Draffar, Temerloh, Pahang. 21-Mei-2007

Gambar Terbaru!

29 Julai 2007


20 Oktober 2007

Langsing 29KG dalam 3 bulan!
Bulan ke-5: Jumlah 36KG!
Kesihatan saya bertambah baik. Berat sudah dapat ditimbang sekarang.
Rekod terakhir pernah diambil ialah 148kg (ditimbang di klinik) dan pada 29 Julai lepas
berat saya 119kg dan saya akan terus bersama Herbalife untuk capai berat ideal saya demi masa depan dan kesihatan saya.

Mohd. Fikri bin Draffar, Temerloh, Pahang. 30-Julai-2007

No comments: