Saturday, September 20, 2008

testimonial

Hi.. saya berusia 26 tahun dan nak berkongsi cerita pasal Herbalife.. sebelum mengambil Herbalife saya mengidap penyakit Thyroid ( bengkak kelenjar thyroid ) menyebab kan badan saya selalu letih, tidak bermaya dan sering sesak nafas ( jantung saya berdegup laju tidak normal).. Saya perlu mengambil 14 pil setiap hari atas nasihat doktor.. Jika tidak ( nak berjalan pun saya tak larat!!)..

Saya mengenali Herbalife apabila saya mendaftar di laman web untuk mencari keje separuh masa. Sponsor saya dari Australia, beliau telah hilang 16kg dan isterinya telah hilang 10kg. Setelah menggunakan Herbalife selama 4 hari badan saya kembali bertenaga dan tidak perlu lagi mengambil 14 pil tersebut.. perut saya juga semakin surut.. tidak seperti dulu (buncit gak !!) hihii...

Jimat duit breakfast dan Lunch dgn Herbalife sebab produk ini mengganti makanan..

No comments: